Wednesday 28 September 2011

RPG fiestai artėjant

arba, Ką tokio XXIcentury meistraus rpg fiestoje

Kadangi ganėtinai nenumaldomai artėja rpg fiesta, tenka sukt galvą ką, kur ir kaip reikės meistrauti per ją. Tai ir privedė mane prie šiandienos įrašo kuris tikriausiai bus ganėtinai trumpas, tačiau gali baigtis visaip.
Pirmiausia, nežinantiems, kas per padaras yra tos rpg fiestos, noriu tiesiog pasakyt, kad tai tradicinis renginys, kai žmonės susirenka pažaisti rpg. Dažniausiai vyksta kokie 5 žaidimai vienu metu, padalinti per dvi ar tris sesijas. Paskutines fiestas yra atsiradusi tradicija vietoj sekmadieninės sesijos, kai daug žmonių nebeateina ir apskritai susidomėjimas nukrenta, daryti naktinę sesiją.
Šios sesijos tvarkaraštis dar nėra paskelbtas, tačiau tai tik laiko klausimas, turint omenyje tradicijas, registracija paprastai prasideda dešimt dienų prieš, todėl ji turėtų atsirasti rytoj arba poryt fantastika.lt forume. Pati rpg fiesta vyks šeštadienį, spalio 8 dieną, sesijos greičiausiai prasidės 11 ir 17 ir truks po 5 valandas, kaip visada. Turint omenyje kiek nukritusį fiestų lankomumą, vietų turėtų rastis net neužsiregistravus, tačiau visiškiems naujokams bus idealiai pritaikytas tik vienas ar du žaidimai, tačiau kituose niekas nemes lauk. Ar bus naktinė sesija yra labai įdomus klausimas ir man, tačiau visaip dar gali baigtis.
Na, bet kokiu atveju, fiestai mąstau apie du žaidimus. Tvarkaraštyje tai turėtų pasirodyti kaip „noble blood homebrew“ ir „kažkoks WOD mortals“ ar kažkaip panašiai. Wod planavau nakčiai, bet jeigu jos nebus, gali apskritai gautis, kad šios sesijos nebus.
Visų pirma apie Noble Blood. Noble Blood sistemą galite susirasti šiame pačiame tinklapyje, viename iš senesnių įrašų. Daugiausia kas gali pasikeisti, tai atsirasti keletas papildomų smulkmenų ar pokyčių, apie kuriuos, matyt, nespėsiu informuoti.
Siužetas šiuo metu yra šlifavimo fazėje, tačiau jo pagrindas greičiausiai išliks toks pats. Kalba eis apie trijų šeimų konfliktą kurį sustabdė markizas, pareikalavęs savo vasalų išspręsti viską greitai ir be karo. Tačiau, kai kalba eina apie žemes ir žmones bei paveldėjimus, markizo žodžio gali neužtekti. Ar šis konfliktas dar labiau įsiplieks, ar visgi pavyks sutramdyti gyventojus.
Visi veikėjai – tai Baronetai, suvažiavę kartu su Baronais stebėti kaip spręsis krašto likimas, palaikyti savo feodalų dvikovose ir derybose, o jeigu viskas pasibaigs blogiausiu ir mūšio lauke. Upės Tvirtovėse spręsis šiaurės krašto likimas.
Žaidėjams žinoti nereikia nieko, išskyrus kuriuo galu laikyti pieštuką ir kauliuką ;D Veikėjai bus sukuriami vietoje, su tam tikrais nurodymais. Jeigu spėsiu, bus pridaryta daug (jei nespėsiu - mažiau) mažų kortelių su informacija apie vietinius Baronus ir grafus bei ką reikia žinoti pasirinkus juos vienokioje ar kitokioje pozicijoje veikėjo lape. (bus baigtinis tėvų ir motinų sąrašas paliekant laisvę kitą pusę susigalvoti ir panašiai)
Tam tikroje svarstymų fazėje yra papildomos smulkmenos ir eksperimentai, kurių gali ir nebūti, pvz vienkartinio panaudojimo bonusas ar pora. (geresnis kardas, sargybinis, šnipas, laivas etc)
Antrasis fistos žaidimas, kurio gali nebūti* jei nebus naktinės sesijos (nebent trūks meistrų) bus apie mirtinguosius arba beveik mirtinguosius nūdienos laikais. Kaip ir pridera senoms geroms wod tradicijom viskas nuvažiuos į neaiškius ir žaidėjams nepažįstamus plotus kai visi apgaudinės veikėjų personažus kiek tik sugebės.
Sistema 80 procentų, jog nWoD, bet setingas bus labai laisvai žiūrimas. Tiesą sakant aš turiu du skirtingus siužeto variantus, vienas kurių apskritai neturi nieko bendro su wod, tiesiog mistika su laiku ir visokiom problemom, o kitas yra šiek tiek susijęs su neįsivažiavusių vilkolakių kampanija, bet tik tuo, kad aš panaudočiau keletą idėjų, kurios taip niekur ir nebuvo panaudotos.
Bet kokiu atveju žaidimo principas ir tematika panaši – mirtingųjų grupė su labai minimaliomis arba išvis be jokių galių, paprastame pasaulyje dirba paprastą darbą (greičiausiai dalyvauja organizuotoje nusikalstamoje veikloje kaip celė klausanti vieno vadovo) į lenda ten kur atsiranda bėdos.
Tam tikra prasme daug labiau tradicinis rpg su kampanija bendru tikslu ir be jokių tarpusavio intrigų. (Dėl paprastos priežasties, jeigu naktį nebus 5 žmonių, o bus 4, tai nebūsiu praradęs darbo kurį skirčiaus rašydamas 5 žmonėms labai unikalius dalykus) Apskritai šitai sesijai ruošiuos be teorinio siužetinio lygmens nuo tos akimirkos kai sužinosiu ar naktinė sesija bus ar ne.
Tikiuosi, jog prieš pat fiestą surasiu akimirką pakomentuoti viską dar kartą, tačiau gali būt jog laiko ir nebus.
Iki kito įrašo.

*(2011-09-28)p.s. šviečiasi, kad naktinio žaidimo nebus.

No comments:

Post a Comment