Friday 14 October 2011

Po RPG fiestos #2 dalis

arba „Kaip XXIcentury Remhiros klausėsi“

Šitas įrašas bus trumpas.

Per fiestą dėdė Remhira dalinosi gera praktika. Pusę valandos jis pašnekėjo Paskaitą-masterklasę "NPC socialinių santykių generatorius." Kalbėta buvo apie paprastą ir simplistinį metodą sugeneruoti keleto skirtingų ne žaidėjų personažų arba frakcijų tarpusavio santykius. Apskritai aš nesu prieš atsitiktinį generavimą, bet kartais atrodo sėdėt ir rident 50d20 gali nusibosti. Na, jeigu būtų kompiuterizuotas variantas...

Visa metodo esmė, paišoma lentelė, kurioj surašomi visi generuojamų santykių dalyviai, vienas dalyvių gali būti koks nors žaidėjas arba jie visi. Tada mėtant d20 gausim tarpusavio santykius 16-20 yra sąjungininkai, 6-5 yra pikti priešai, o 3-1 reiškia atvirą konfliktą. Tokios lentelės grožis nebuvo jos paprastumas kaip priemonės sugeneruoti fone vykstančius konfliktus, tačiau įdomumas atsiskleidė bandant išanalizuoti kiekvieną karą atskirai, kai galima išsirašyti abi kariaujančias puses ir pažiūrėti kas kam palankesnis ir ką tokius žaidėjams reikia judinti, ką tokius kiršinti ir kam tarnauti.

Panaudojama ruošiant kampanijas ar vienašūvius, bei kai reikia kažkokių fone vykstančių įvykių.

Deja, tačiau neturiu ir nemačiau, kad kas nors darytų lentos kurioje Remhira paišė lenteles nuotrauką, tačiau valandą veikęs ne tai ką reikėtų, o tai, kas užplaukė, aš suprogramavau elementarią programą generuojančią tokias lenteles ir iškart surašančią visus karus.

Nuorodos galima ieškoti dešinėje apačioje, paslėpta po pavadinimu Remhiros Socialinis Generatorius.

Iš techninės pusės, man visiškai negaila kodo, nes ten realiai nieko nėra jei įdomu, prašykit. Kada nors, kai laiko atsiras (vėl užplauks kas nors) reikės perdaryti viską taip, kad blogger.com su juo mažiau pyktųsi.
P.s. aš ir mano programos nelabai mėgstam lietuvių kalbos programose. Gan daug problemų suprogramuot.

No comments:

Post a Comment